24 Eylül 2014 Çarşamba

Wet'n Wild Tekli Far | Creme Brulee

Bugün sizlere bulmakta epey zorlandığım bir üründen bahsedeceğim.
Ürün hakkında o kadar güzel şey duyarken merak etmemek elde değildi gerçekten.
Sonunda Gratis'te buldum ve gerçekten övgülere değdiğini gördüm.



Ten renginden birkaç ton açık bir far. Tamamen mat ve yumuşacık.
Tozutma mevcut fakat oldukça pigmentli.


Ürün açık renk makyajlarda astar olarak kullanmak için biçilmiş kaftan.
Ben bütün göz kapağıma uygulayıp damarlı görünümü nötrlemiş oluyorum.
Bu konuda gerçekten başarılı.

Ayrıca kaş kemiği ve göz pınarı aydınlatmada da kullanılabilir fakat ben aydınlık bir görünüm vermediği için tercih etmiyorum.



Ambalajı küçücük fakat zor açılan kapağıyla biraz sinir bozucu.
1.7 gram ve 24 ay kullanım ömrü var. Fiyatı 6,5 tl. İlk fırsatta yedeklemeyi düşünüyorum. 


Sonuç olarak ben bu farla tanıştığım için çok memnunum.

Siz Wet'n Wild farları hakkında ne düşünüyorsunuz?

Sevgiler..

3 yorum:

  1. Merhaba, gerçekten baz olarak kullanmak için ideal bir renk bende bir türlü bulamıyorum gördüğüm ilk fırsatta alıcam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten güzel, umarım deneme fırsatı bulursun :)

      Sil
  2. Wet n Wild farlarına bayılıyoruum Özellikle Comfort Zone paleti favorim.Bu rengi de denemek istiyorum çok hoşmuş gerçekten paletlere bakmaktan fark edememişim bu rengi
    Bu arada blogunuz çok hoş takipteyim bende sizi taze Bloguma beklerim http://mavipembehuydurbende.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil